Pareigų aprašymas Spausdinti

FUNKCIJOS

  1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
  2. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
  3. Rengia ir teikia informaciją su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  4. Rengia ir teikia pasiūlymus su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais klausimais.
  5. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl priežiūros ir (ar) kontrolės arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl priežiūros ir (ar) kontrolės rengimą.
  6. Prižiūri su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
  7. Atlieka priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų atlikimą.
  8. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
  9. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
  10. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
  11. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.

Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.

  1. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
  2. Vykdo Nemokumo priežiūros komiteto (toliau – Komitetas) sekretoriaus pareigas, organizuoja Komiteto techninį aptarnavimą.
  3. Pagal skyriaus kompetenciją tvarko duomenis Audito, vertinimo ir nemokumo informacinėje sistemoje (AVNIS), vertina ir tvirtina nemokumo administratorių per AVNIS teikiamus duomenis.
  4. Teisės aktų nustatyta tvarka siūlo fizinių asmenų bankroto administratorių kandidatūras.
  5. Pagal skyriaus kompetenciją teikia duomenis apie nemokumo administratorius į Licencijų informacinę sistemą ir kitas duomenų bazes.
  6. Dalyvauja komisijų, komitetų ir darbo grupių veikloje.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

  1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
    1. išsilavinimas – ne žemesnis kaip magistro kvalifikacinis laipsnis arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
    2. darbo patirties sritis – įmonių ar nemokumo politikos srities patirtis;
    3. darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 1 metai;
  2. Užsienio kalbos mokėjimo reikalavimai:
    1. kalba - anglų arba vokiečių ir prancūzų;
    2. kalbos mokėjimo lygis – B1.