FUNKCIJOS
1. dalyvauja NPIP vystymo, modernizavimo, testavimo, diegimo darbuose;
2. prižiūri ir koordinuoja NPIP vystyti reikalingų darbų atlikimą;
3. nustato ir registruoja NPIP sutrikimų priežastis, koordinuoja sutrikimų šalinimą;
4. bendrauja su NPIP išorės paslaugų tiekėjais priežiūros ir palaikymo klausimais;
5. teikia pasiūlymus Skyriaus vedėjui dėl NPIP vystymo ir modernizavimo;
6. dalyvauja NPIP ir kitų AVNT valdomų ir tvarkomų informacinių sistemų plėtros darbo grupėse;
7. telefonu, el. paštu ar kitomis telekomunikacijos priemonėmis teikia klientams informaciją, susijusią su NPIP;
8. telefonu, el. paštu ar kitais būdais konsultuoja AVNT ir kitų institucijų darbuotojus NPIP naudojimo klausimais, teikia pagalbą apdorojant ir panaudojant NPIP skelbiamą informaciją;
9. analizuoja ir apibendrina klientų, AVNT ar kitų institucijų darbuotojų dažniausiai užduodamus klausimus (toliau – DUK), skundus, problemas, susijusias su NPIP naudojimo klausimais, tvarko ir atnaujina DUK skiltį;
10. rengia ir atnaujina informaciją, susijusią su NPIP naudojimo klausimais;
11. pagal kompetenciją nagrinėja klientų skundus, prašymus, pareiškimus, susijusius su NPIP, rengia atsakymų, raštų projektus;
12. įgyvendina klientų pasitenkinimo NPIP vertinimo priemones;
13. apmoko kitus AVNT darbuotojus dirbti su NPIP, teikia pasiūlymus dėl mokymo programų;
14. organizuoja arba dalyvauja organizuojant susitikimus su Nemokumo administratorių rūmų ir NPIP priežiūrą ir vystymą vykdančiais atstovais;
15. atlieka neplaninius nemokumo administratorių veiklos, teikiant duomenis į NPIP, patikrinimus, teikia konsultacijas, metodinę pagalbą, rengia rekomendacijas nemokumo administratoriams dėl teisės aktų pažeidimų prevencijos;
16. teisės aktų nustatyta tvarka nagrinėja skundus ir kitus dokumentus dėl nemokumo administratorių veiklos, teikiant duomenis į NPIP, priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja tokių skundų ir dokumentų nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą;
17. rengia apibendrintą informaciją apie nemokumo administratorių veikloje, teikiant duomenis į NPIP, nustatytus teisės aktų pažeidimus, skirtus nurodymus ir (ar) poveikio priemones, kuri skelbiama AVNT interneto svetainėje;
18. pagal kompetenciją tvarko Audito, vertinimo ir nemokumo informacinės sistemos (AVNIS) duomenis.
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su AVNT veikla susijusius pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
2. turėti ne mažiau kaip 3 metų darbo patirties dokumentų valdyme ir/ar žmogiškųjų išteklių srityse;
3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais AVNT veiklos sritis;
4. mokėti dirbti „Microsoft Windows“ operacinėmis sistemomis ir „Microsoft Office“ raštinės programų paketu.